Far Cry 4 Oyunu bildiğiniz üzere biraz sorunlu çıktı.Oyunu orjinal alanlar bile siyah ekran,map,çalışmayı durdurdu,fatal error gibi sorunları yaşıyor.Fakat yeni çıkan patch ve updatelerde bu sorunlar çözüldü.

SORUNLARIN ÇÖZÜLMESİ İÇİN YAPILACAKLAR

  1. Oyunu tamamen silin,belgelerimdeki Far Cry 4 klasörünü de silin.
  2. Oyunu baştan kurun (Sürüm Farketmez)
  3. Siteden Far Cry 4 Update v1.03 ve Reloaded Crack'ı İndirin.
  4. Önce Update'yi yapın,ardından Reloaded crack'ı yapın ve oyunu sorunsuz oynayın.
  5.  ŞU AN OYUNUN Update v1.4 ve CrackFixV5'i çıkmıştır.Bunları yaparsanız tüm hatalarınızı çözer.

Herhangi bir sorununuz olursa buradan yorum yapın,en kısa süre içerisinde cevaplayalım.

far cry 4,far cry 4 siyah ekran hatası, far cry 4 siyah ekran hatası çözümü, far cry 4 çalışmayı durdurdu,far cry 4 map sorunu,far cry 4 fatal error,far cry 4 çözüm

Yorum Gönder

  1. Merhabalar Far cry 4 ü yükledim update v1.4.0' da uyguladım son çıkan crackide yaptım çalışmayı durdurdu hatası alıyorum sistemim oyunu rahatlıkla kaldırıyor oyuna hiç giremedim başlatırken böyle bir hata alıyorum yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam kardesim ben oyunun orjinal cd sini aldim crack felan yapmadim hic genede siyah ekranda kaliyor seninki g7bi hic acmiyor bile yanit vermiyor yaziyor çözüm bulursan banada yaz lutfen tsklr

      Sil
    2. Merhabalar,
      Öncelikle Far Cry 4'ü bilgisayarınızdan tamamen kaldırın.Ardından Belgelerm/My Games/Far Cry 4 klasörünü silin.Bilgisayarınızın ekran kartı,directx gibi bileşenlerini tamamen güncelleyin.Eksiğiniz olmadığından emin olunca oyunu tekrardan kurun.Sorunsuz bir kurulum olmasına dikkat edin.Hiç crack yapmadan direk olarak Update v1.4'ü yapın.Sonrasında verdiğimiz CrackFixV5'i atın.

      Bütün bunları yaptığınızda oyunun açılması gerekiyor.Hala aynı sorunla karşı karşıya iseniz oyunu açmadan önce tüm USB bağlantılarınızı çıkartın.(Klavye,mouse hariç) oyun açılınca tekrar takabilirsiniz.

      Sil
    3. merhabalar,

      öncelikle benimde aynı hata oldu oyunun yarısına geldimsonara kapandı birdaha açılmadı lütfen yardım

      Sil
  2. Merhabalar Sayın Ahmet Karaçalı, Öncelikle bilgilendirmeniz için teşekkür ediyorum :) Fakat ben oyuna hiç giremedim Ekran kartı, directx gibi bileşenlerin hepsi güncel,Oyunu defalarca kurdum, Yerel Disk C olsun D olsun fakat hala çalışmayı durdurdu hatası alıyorum dediğiniz gibi Uptade v1.4'ü yapıyorum ardından CrackFixv5'i uyguluyorum ama hala aynı sorunu yaşıyorum,Dediğim gibi sistemim bu oyunu kaldırıyor. Teşekkürler şimdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar merhaba,
      @Isa Uymaz'ın da dediği gibi.Oyunu orjinal alıpta bu sorunları yaşayanlar da var.Ubisoft çözüm olarak bu patch'ı çıkarttı ama gördüğümüz üzere bu da çözüm olmadı.

      Artık önümüzdeki zamanlarda gelebilecek yeni updateleri/patchleri bekleyeceğiz.Takipte kalın :)

      Bu arada forum sitemizi açmış bulunmaktayız,forumumuza herkesi bekleriz.Her türlü paylaşım ve yardım için elimizden geleni yapıyoruz.

      Adres: http://www.paylasturkiye.net

      Sil
  3. merhaba ben oyunu kurdum oyuna girdim ama kapıyı açınca hata veriyor acil yardım edin lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reloaded crack yaparsanız o sorun düzeliyor.

      Sil
  4. Merhaba ben oyuna çift tıkladıktan sonra karşıma farcry4 yazan küçük bir ekran geliyor ve bu ekrandan hemen sonra çalışmayı durdurdu diyor bununda çözümü bu patch mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben patchı nereye kuracagım reloaded crack nasıl olacak bilgi verin lütfen cd orjinal

      Sil
  5. ARKADAŞLAR BEN OYUNU SORUNSUZ OYNUYORDUM SON GUNCELLEME VAR OYUNUN ORTASINDA HAPISANEDEN KAÇARKEN 3 4 KEZ DENEDIM HEPSINDE SIYAH EKRAN OYUNU DURDURMA HATASI OLUYOR ACİLLLLL YARDIM

    YanıtlaSil
  6. sa kardeş nasıl yapılcanı yazmamışın

    YanıtlaSil
  7. sa bro nasıl olcanı yazmamıoşsın

    YanıtlaSil
  8. FATAL ERROR
    File system failure:Aborting execution.
    "streaming"
    Hatası veriyo nasıl düzelir?

    YanıtlaSil
  9. Oyunu tamamen kaldırıp yerel disk D'ye tekrar kurmayı deneyin.

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. streaming hatası veriyor çözüm
    (orjinal oyun)

    YanıtlaSil

 
Top